Workshop E-marketing bij Stolwijk Kelderman in Doetinchem

Afgelopen dinsdagavond hebben Raymond Witvoet en ik een presentatie gegeven bij Stolwijk Kelderman. Stolwijk Kelderman is een bedrijf waar accountants en fiscalisten werkzaam zijn. Deze presentatie kwam voort uit een seminar E-marketing seminar dat 12 oktober jongstleden plaatsvond in het Musiater in Zevenaar.

Seminar E-marketing door Cor Molenaar
Op dit seminar presenteerde Cor Molenaar, bijzonder hoogleraar eMarketing & DistanceSelling aan de School of Management (Erasmus Universiteit) en directeur van eXQuo consultancy, zijn visie op de ontwikkeling van internet en dan specifiek de ontwikkeling van internetwinkelen of e-tailing zoals dit ook wel genoemd wordt. Aan mij was deze avond gevraagd om zitten te nemen in een forum dat in gesprek ging met Cor Molenaar aan de hand van een aantal stellingen.

E-marketing voor het MKB
Voor ondernemers, die naar aanleiding van dit seminar geïnteresseerd zijn geraakt en E-marketing, vond afgelopen dinsdag de workshop Internetmarketing plaats. Doel van deze workshop was om internetmarketing in een MKB perspectief te plaatsen. Een boek dat goed bij dit thema past is Calimeromarketing 2.0 van Karen Romme voor wie hier meer van wil weten. Er werd ingegaan op marketing in algemene zin, klantgericht denken, achterliggende doelen van een website, trends, techniek en ook werden de websites van de aanwezigen onder de loep genomen en werd aangegeven wat volgens Raymond en mijzelf de sterke en minder sterke punten van de websites waren.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: