Vallei & Boerderij

Vallei & Boerderij
Het is alweer een maand geleden dat ik een presentatie heb gegeven bij de vereniging Vallei en Boerderij. Vallei & Boerderij is een vereniging van agrarische ondernemers en bedrijven met een landelijke uitstraling die in de Gelderse Vallei liggen. Ik was hier op uitnodiging van Jantine van den Top van Top om hier te zijn die een presentatie van mij had bijgewoond, die ik vorig jaar gegeven heb in Bathmen.

Aalbertshoeve
De bijeenkomst vond plaats bij de Aalbertshoeve waar we zeer hartelijk ontvangen werden door de familie Van Diest. Het leuke van dit soort presentaties vind ik altijd dat ik een heel direct contact met de toehoorders heb en het feit dat de websites van de aanwezigen doorgenomen worden, maakt dat iedereen zeer aandachtig is. Als dank kreeg ik een mand met heerlijke Landwinkel producten, waarvoor dank.

Hieronder kunt u de bewuste presentatie vinden.

Geef een reactie

