Een blogger er bij…..Erik Koldewey

Stimuleren van innovatie in de Food en Agri sector; Inspireren; Nieuwe combinaties; Ondernemers met elkaar verbinden; Onverwachte oplossingen;  Samenwerking in de keten; Professionaliteit en ambitie.  Hieraan werk ik als innovatieadviseur bij Syntens. Samen met Michiel wil ik via deze blog hieraan nog actiever bijdragen.

Erik Koldewey

Ik wil deze blog met name gebruiken om interessante ideeën met jullie te delen. In mijn hoofd komen nu initiatieven op als Boerenbox, Willem&Drees, Landmarkt. Maar ook interessante gedachten, ervaringen en leuke links zal ik met jullie delen.

Wat meer over mezelf: Sinds twee jaren werk ik met veel plezier voor Syntens. Ik richt me met name op voeding en innovatie in de food en agrisector. Ik vind juist die innovaties uitdagend waarbij verschillende schakels uit de keten betrokken zijn. Mijn roots liggen in de primaire sector; trends als authentiek, ambachtelijk, streekgebonden en puur bieden zeker op dit moment veel kansen voor deze sector.

Daarnaast ben ik ook werkzaam voor Food Valley, waar ik mij met name bezig houd met de Food Valley Innovation Link. Ondernemers met vragen op het gebied van voeding kunnen via de Innovation Link snel in contact komen met de juiste kennis, oplossingen en inspiratie! Voor meer informatie: www.foodvalley.nl.

Zie ook mijn LinkedIn profiel: www.linkedin.com/in/ErikKoldewey

Ik hoop dat jullie mijn blogs met plezier zullen lezen en zie jullie reacties van harte tegemoet.

Geef een reactie

