Ondernemersdag Multifunctionele Landbouw in Leek

Gisteren heb ik een presentatie gegeven tijdens de Ondernemersdag Multifunctionele Landbouw in Leek. Deze dag wordt onder andere georganiseerd door de Taskforce Multifunctionele Landbouw, Wageningen UR en LTO Noord. De dag vond plaats in Kasteel Nienoord. Indien u in de gelegenheid bent om deze plek te bezoeken, dan kan ik dit u aanraden, want het kasteel en de omgeving zijn prachtig.

kasteel-nienoord

Het was dan wel niet de derde dinsdag in september maar mijn presentatie vond plaats in de Ridderzaal. Dit was met afstand de leukste plek waar ik ooit een presentatie heb gegeven en is wel even iets anders dan een standaard vergaderlocatie langs de snelweg. De zaal was goed gevuld en de reacties naderhand waren positief. Ook heb ik goede feedback gekregen om de presentatie aan te scherpen voor een volgende keer waarvoor ik onder andere Ton van der Scheer van het Weekblad Groenten en Fruit en Maarten Fischer van de Taskforce Multifunctionele Landbouw wil bedanken. Hier onder vindt u de presentatie.

2 Reacties

  1. […] Belangstelling Wederom net als in Bathmen en Leek was de belangstelling groot. Binnen de branche ontstaat steeds meer het besef dat een goede […]

  2. […] Wederom net als in Bathmen en Leek was de belangstelling voor de Ondernemersdag, mede georganiseerd door de Taskforce Multifunctionele […]

Geef een reactie

