Innovatie Uitagenda

Of u nu onderneemt in de nieuwe media, gaming, ICT, mode, marketing of design, vaak keren dezelfde vragen terug:

  • hoe onderscheid ik me in de markt,
  • hoe haal ik slim nieuwe klanten binnen
  • hoe financier ik mijn project en… hoe stuur ik projecten zodanig dat er uiteindelijk slim geld wordt verdiend?

Rondom deze vragen organiseert Syntens een reeks van workshops ‘slimmer ondernemen’. U krijgt handvatten aangereikt om “uw innovatievermogen te vergroten. En er is volop ruimte om te klankborden met collega-ondernemers. Klik op de onderstaande link voor een overzicht van de verschillende workshops.

Innovatieuitagenda

Klik op de link hieronder voor de foto’s van de workshop Slimmer Organiseren

Foto’s Slimmer organiseren

Geef een reactie

