Bedrijfsplan deel 3

Als schrijver van een blog wil je graag weten of je blog een beetje goed gevonden wordt op Google. Toen ik dit deed voor mijn eigen blog, bleek dat ik voor de zoektermen “format bedrijfsplan” en “schrijven bedrijfsplan” bij de eerste 10 resultaten sta in de ranking van Google en dat vervult me wel met enige trots al ik eerlijk ben. Dit is vooral gebaseerd op een tweetal posts (post 1, post 2) die ik heb geschreven over bedrijfsplanning. Toen ik zocht op de zoektermen “format ondernemingsplan” kwam ik een bruikbare presentatie tegen van mijn collega innovatieadviseur Leon van der Sande en deze wil ik u niet onthouden. Meer over Leon van der Sande kunt u lezen op: http://innovatieadviseur.blogspot.com/ Hieronder vindt u de presentatie.


Voeg dit artikel toe aan MSN Reporter

Eén reactie

  1. Goedemiddag,

    Bedankt voor het delen. Dit is echt een goed overzicht voor mensen die een ondernemingsplan gaan schrijven.

    Complimenten.

Geef een reactie

