Een bedrijfsplan / ondernemingsplan schrijven, deel 2

Ik heb enige tijd terug een post geschreven over het schrijven van een bedrijfsplan. Ik sta er zelf enigszins van te kijken dat ik onder de zoektermen “bedrijfsplan schrijven” bij de eerste 20 zoekresultaten van Google sta. Op mijn blog scoort deze post het hoogste qua aantallen bezoekers. Ik ben op Linked In nog een aantal websites tegengekomen die, net als de genoemde websites in de eerdere post, ondernemers en potentiele ondernemers kunnen helpen bij het schrijven van een bedrijfsplan. De websites zijn in het Engels.

www.va-interactive.com/score/businessplan/businessplan.html
Deze website is een handleiding voor het schrijven van een bedrijfsplan en maakt onder andere gebruik van animaties en tekst.

http://www.bplans.com/samples/sba.cfm
Op deze website staan, net als op http://www.businessplanarchive.org voorbeelden van verschillende bedrijfsplannen.

www.score.org
Dit is een Amerikaanse organisatie die het midden en kleinbedrijf helpt. Op deze website staan onderaan de homepage verschillende onderwerpen genoemd waar een ondernemer mee te maken heeft.

2 Reacties

  1. […] me wel met enige trots al ik eerlijk ben. Dit is vooral gebaseerd op een tweetal posts (post 1, post 2) die ik heb geschreven over bedrijfsplanning. Toen ik zocht op de zoektermen “format […]

  2. Goedemiddag,

    Complimenten voor het eerste artikel over het ondernemingsplan. Als lezers van bovenstaande artikelen nogsteeds hulp nodig hebben of hun werk willen laten checken kunnen ze contact opnemen met mij.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen Coenen
    Credo Ondernemingsplan

Geef een reactie

