Oranjecamping 2008

De EK stemming is nog niet echt aanwezig in Nederland. Uiteraard, verschillende fabrikanten en winkelketens hebben weer hun gebruikelijke inhaakacties, maar echt warm wordt ik er nog niet van. Waar ik wel warm van wordt is waar ik al meer dan een maand samen met een stel vrienden mee bezig ben. De komende dagen hoeft u geen nieuwe posts van mij te verwachten want dan zit ik gezellig met 15 kameraden aan het meer van Interlaken te genieten van het weer en een biertje.

Ik zou zeggen veel plezier en tot de volgende keer maar weer.

Groeten van een Oranjesupporter

Geef een reactie

