Duurzaam ondernemen – Gewoon doen!

Wegwijs in het duurzaamheiddoolhof

De hype voorbij
Duurzaam ondernemen is geen hype, nee het is een must! Ieder zichzelf respecterend bedrijf doet tegenwoordig aan duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). Supermarkten, overheden, consumenten, banken en maatschappelijke organisaties verwachten dat de voedingsmiddelenindustrie haar steentje bijdraagt aan een duurzame samenleving. Sterker nog: niet duurzaam ondernemen gaat geld kosten, ook voor MKB-bedrijven.

De juiste weg vinden
Om duidelijkheid te scheppen in het duurzaamheiddoolhof organiseert VMT het congres ‘Duurzaam ondernemen: Gewoon doen!. Tijdens de bijeenkomst praten experts u bij over de laatste ontwikkelingen en initiatieven op duurzaamheids- en MVO-gebied. Bovendien leert u als food organisatie om zelf uw duurzame weg te vinden. Daarbij tellen de drie ‘P’s en dus ook de ‘P’ van profit.

Onderwerpen tijdens deze bijeenkomst:
• Duurzaamheid en MVO: Eenduidige definities ontbreken
• De rol van de overheid in het MVO-debat
• De duurzaamheideisen van de retailer
• Klinkende munt uit duurzaam ondernemen
• Praktijkcases van o.a. Gulpener, Eosta en Campina

De bijeenkomst vindt plaats 30 mei 2008 in de Reehorst in Ede. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
VMT bijeenkomst

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: