Van Aalderen Media

Van Aalderen Media

De afgelopen weken heb ik een aantal keren met Julian en Edwin van Aalderen gesproken van het bedrijf Van Aalderen Media (www.edwinvanaalderen.com). Ik ben met ze in contact gekomen tijdens de aftrapbijeenkomst van de Creatieve Fabriek in Hengelo. Julian en Edwin zijn 2 creatievelingen die onder andere videoclips, televisie trailers en corporate video’s produceren. De roots van het bedrijf liggen bij muziek en TV maar ze hebben ook werk gedaan voor bedrijven zoals Shimano en De Meeuw. Ze hebben onder andere een clip gemaakt voor Lenny Kravitz en de leader van het BNN televisie programma Spuiten en Slikken.

Van Aalderen Media staat als bedrijf aan de vooravond van de volgende stap in zijn ontwikkeling. Mij is gevraagd of ik mee wil denken en helpen om deze volgende stap te realiseren. Vanuit Syntens adviseer ik Julian en Edwin welke stappen ze kunnen of moeten nemen om het bedrijf door te ontwikkelen. Aspecten waar aan gedacht moet worden zijn onder andere visie, missie en strategie en dit vastleggen in een actieplan. Naast verdere structurering, gaan we samen kijken welke acties nodig zijn om commerciele activiteiten verder te professionaliseren.

Geef een reactie

