Catchyoo

Mijn Syntens collega’s zijn weer terug van hun trendtrip naar Tokio. Ik kreeg van mijn collega José van Gerven een brochure in het Japans, genaamd Catchyoo. Omdat mijn Japans een beetje roestig is, ben ik maar eens even gaan surfen wat het precies is. Het blijkt dat het een innovatief interactief projectiesysteem systeem dat gebruikt kan worden voor reclame. Kijk op de website van Catchyoo voor meer informatie. Hieronder staat een Youtube filmje van een Iphone reclame en een Philip Morris reclame. Als je meer wilt zien kun je ook op Youtube kijken.

Voeg dit artikel toe aan MSN Reporter

Geef een reactie

