De toegevoegde waarde van design

BNO logo

Op 7 februari 2008 verschijnt Best Practices, een publicatie van de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers (BNO) waarin een verzameling cases wordt besproken waarbij design aantoonbaar heeft gezorgd voor omzetverhoging, kostprijsverlaging en imagoverbetering. Acht bedrijven, waaronder Hero, Grapedistrict, Pas Reform, Nieuw Amsterdam en AGU beamen allen dat een zorgvuldige investering in ontwerp zich altijd laat terugbetalen in zakelijk succes.

Het project Best Practices, gestart in november 2006 als onderdeel van de Creative Challenge Call, heeft een duidelijke doelstelling: ondernemers wijzen op de meerwaarde van design en ervoor zorgen dat geen enkele ondernemer haar meer zal zien als een sluitpost op de begroting. Daarnaast is de publicatie een startpunt van een meeromvattend project, waarbij gedurende twee jaar wordt gewerkt aan de bestendiging en uitbreiding van het netwerk van de BNO binnen de ondernemerswereld.

Naast de publicatie is het project ook te volgen via de website www.bno.nl/bestpractices waarop in de toekomst nog meer cases zullen verschijnen. Best Practices is gratis te bestellen via www.bno.nl/bestellen (bij meerdere exemplaren, prijsopgave op aanvraag).

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: