De start!

Dag lezer,

Mijn naam is Michiel Verheij en ik ben sinds augustus 2006 werkzaam bij Syntens als innovatieadviseur in de creatieve industrie en de food/agro sector. In mijn werk doe ik veel kennis op, waarvan ik maar een beperkte hoeveelheid deel met collega’s en klanten omdat het niet direct in een adviestraject past, tekort aan tijd om het te delen met anderen, teveel interessante dingen tegenkom etc. Mijn doel van dit weblog is om interessante ontwikkelingen, websites, trends, etc. die samenhangen met innovatie en vernieuwing te delen met diegene die dit interessant vindt. Uiteraard hoop ik niet in de val te trappen zoals getekend staat in de onderstaande comic.

Ik hoop dat ik jullie kan voorzien van zinvolle en nuttige informatie en uiteraard zou ik ook van jullie graag trends en ontwikkelingen horen die ik op mijn weblog zal plaatsen als ik denk dat ze op mijn site wat toevoegen.

Groet

Michiel Verheij

Think Before You Blog

Eén reactie

  1. […] is dat je regelmatig je blog bijwerkt. Anders dan wordt het zoals het plaatje op mijn eerste blogpost op mijn weblog. Als je je blog niet bijwerkt dan komen de bezoekers niet terug. Ik kan uit eigen […]

Geef een reactie

